۶ پاسخ

زن داییم چهارتا بچه داره میگفت برای هیچکدوم نزاشتم هیچ اتفاقیم نیوفتاد برای بچه آخر گفتم اینقدر بهداشت میگه بزارم ببینم چی میشه میگفت دارو شده بوده عین سنگ توی پاش کلی دردسر کشیدم تا خوب شد😐

منم نزاشتم چیزی نشد.والا دخترم می‌خوابید تا کمپرس سرد میزاشتم بیدار میشد دیگه نزاشتم

هیچی

هیچی نمیشه

هیچی منم نزاشتم

هیچی منکه اصلا دستکاری نکردم فقط پاراکید رو سرموقع بده

سوال های مرتبط