مال نی نی من شد ۵،۲،۴۰۵
من ۱۴۰۴/۲/۲زایمان کردم😁
دو هفته دیر تر اقدام میکردم میوفتاد اون تاریخ😭😂
من طبیعی ۵/۵/۱۴۰۵میافته
من تاریخ سزارینم میشه ۱۴۰۵/۳/۱۳ 🙂😂✋🏻
😂😂😂😂
من خیلی دوس داشتم دخترم ۴۰۵/۰۱/۰۵ دنیا بیاد چون سالگرد ازدواجمونم بود ولی ۴۰۵/۰۱/۱۶ دنیا اومد دکتر نزاشت اون موقع سز بشم گفت بچه میره دستگاه زود برداریم 🙄
من اگ دکتر قبول کنه
۳/۳/ ۰۵
میشم
بهم سوم تا دهم نوبت. داد
۵/۳/۵ خوبه
عه راس میگیااا
منکه میفتم آخرای خرداد
واسه من طبیعی میشه ۵/۴
ولی سزارین میخوام 🥴🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.