کیا زایمانشون ۴۰۵/۰۵/۰۵ میوفته ؟
لاکچری های لعنتی

۱۰ پاسخ

مال نی نی من شد ۵،۲،۴۰۵

من ۱۴۰۴/۲/۲زایمان کردم😁

دو هفته دیر تر اقدام میکردم میوفتاد اون تاریخ😭😂

من طبیعی ۵/۵/۱۴۰۵میافته

من تاریخ سزارینم میشه ۱۴۰۵/۳/۱۳ 🙂😂✋🏻

😂😂😂😂

من خیلی دوس داشتم دخترم ۴۰۵/۰۱/۰۵ دنیا بیاد چون سالگرد ازدواجمونم بود ولی ۴۰۵/۰۱/۱۶ دنیا اومد دکتر نزاشت اون موقع سز بشم گفت بچه میره دستگاه زود برداریم 🙄

من اگ دکتر قبول کنه
۳/۳/ ۰۵
میشم
بهم سوم تا دهم نوبت. داد
۵/۳/۵ خوبه

عه راس میگیااا
منکه میفتم آخرای خرداد

واسه من طبیعی میشه ۵/۴
ولی سزارین میخوام 🥴🤣

سوال های مرتبط

مامان عماد😍 مامان عماد😍 ۲ ماهگی
مامان 🥹فندق❤️ مامان 🥹فندق❤️ ۱۱ ماهگی
مامان نی نی✨️🫠 مامان نی نی✨️🫠 ۲ ماهگی
مامان نی نی✨️🫠 مامان نی نی✨️🫠 ۲ ماهگی