مامانا
تخت پارک کودک بهتره یاتخت کنار مادر چوبی

۵ پاسخ

من به نظرم تخت کنار مادر خوب اونم چوبی نه پارچه ای جمع و جور و راحت کنار مادر میمونه توی اتاق که به بچه هم دسترسی داری و تنظیم شیب داره واسه رفلاکس واسه نوزادولی مدت زمان کمتری استفاده میشه

من برای بچه اولم تخت پارک گرفتم خیلی خوبه اما ایرادهای زیادی هم داره.
این که بزرگه و تو اتاق کنار تخت مادر فضای زیادی اشغال می‌کنه.
کناره تخت پایین نمیاد که مثل تخت کنار مادر بچسبه به تخت که شاید مدل های جدید این مشکل نداشته باشند.
و وقتی تشک می‌ذاری روی حالت پایین خیییلی عمیق میشه و اگر بخوای بچه خواب بذاری داخلش تقریبا بچه از دستت می‌افته چون عمق تخت پارک زیاده.
حالت شیب دار نمیشه که برای رفلاکس بچه خوب باشه
به نظرم تخت کنار مادر بگیر نه مدل چوبی.مارک زویی خواهرم گرفت خیلی هم راضی بود تا دو سالگی بچه هم استفاده میکرد

بعضی مدلا هستن هردو رو دارن، ینی اول میخری کنار مادر هست بعد خودت تنظیم میکنی پارک شو بشه، تا ۵ ۶ سالگی بسته به ابعاد تخت قابل استفاده هست

تخت پارک بهتره
هم جا به جاییش تو خونه راحته
هم وقتی نخواستیش خیلی جمع و جور میشه جمعش کرد.جا نمیگیره.

کنار مادر رو نهایت تا ۱ سالگی میشه استفاده کرد چون ارتفاع بالاست بچه یاد میگیره ازش ممکنه بیفته

ولی پارک شو، اولش همون کنار مادره و وقتی بچه بزرگتر بشه ارتفاعشو میبرید پایینتر که بچه از داخلش نیفته

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی