۷ پاسخ

تا یک ماه همینه بعد کم میشه

کار من از پد سینه گذشته بود هز بار یک‌متر پارچه نخی میزاشتم داخل سوتین خیس میشد قابل شستشو هم نبود مینداختم دور

اوایل همینجوریه بعد کمتر میشه سعی کن الان ک شیرت زیاده شیرخشک کمکی ندی
وقتی میریزه میتونی بدوشی فریز کنی

برای منم گاهی همینطوره بدوش تاتخلیه بشه
پد سینه بزار که کثیف نشه

اولش همینجوری کم کم نسبت به شیردهی خودت ریزش شیر کمتر میشه

بدوش تند تند . فریز کن

اونایی ک شیر دارن همینجورین پد سینه بخر چند بار مصرف هم بخر دیگه لباسات کثیف نمیشه

سوال های مرتبط