سفکسیم بخور
سرخود چیزی مصرف نکن لطفا
سرفه های شدید داشتم طوری که ادرارم ببخشید میریخت اما عسل آبلیمو آب ولرم خوردم دیگه سرفهام قطع شد عالیه من مردم زنده شدم اخر بهم پنی سیلین زدن با امپی سیلین خیلی بد بود هرشب دکتر بودم از تنم نمیرفت بیرون
سلام عزيزم بخون
من دکترم گفت استامینفون ساده و اموکسی سیلین مجازه شربت دیفن هیدرامینم قرقره میکنم برای گلوم ولی یه هفته هس سرفه هام خوب نمیشن اصلا سرماخوردگی دوره ای داره تا نگذره از بدن نمیره بیرون
قرص استامینوفن ساده ۳۲۵ و شربت دیفن هیدرامن ساده و ی شربت هست عکس کندو عسل روشه مال زمان بارداریه با قرص آمو کسی سیلین اینارو میدونم مجازن
دمنوش به وسیب بخور بهتره ازدارو هست
سرخود نخور برو دکتر
ب دکترتون پیام بدید با توجه ب شرایط خودتون و جنین میگن چی خوب هست براتون
من کلا بدون نظر پزشکم سعی میکنم آب هم نخورم😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.