خانما برای سونوی قلب حتما باید سونو واژینال انجام داد؟

۱۲ پاسخ

اگه هفته پایین بری اره ولی از۸ هفته شکمیه

واژینال نرو پزشک من گفت اون باعث لکه بینی میشه

نه از رو شکم

نههههههه نزدیک هشت هفتت شد برو از رو شکمی معلومه

نه عزیزم واژینال خطریه اصلا از روشکم میتونن بفهمن

اره دیگ

واژینال نرم موجب خونریزی میشه ۷ هفته ب بعد برو شکمی ،اگه نگرانی ۶ و نیم هفته بتا بده بعدش دو روز بعدش که رو ب رشد باشه

بستگی به هفتت داره اگه زود بری شکمی چیزی نشون نمیده واژینال انجام میدن
من ی بار واژینال انجام دادم ی بارم شکمی

نه صبر کن هشت هفته برو شکمی منم هشت هفته رفتم

نه بهتره حتی شکمی باشه

ن من شکمی دادم

نه نیازی نیست واژینال.از روی شکم

سوال های مرتبط

مامان نور دو دیده😍 مامان نور دو دیده😍 هفته شانزدهم بارداری