۲۷ پاسخ

با احترام تیشرت زیر این بیلر اگه سفید باشه خیلی ب دل میشینه پاچه های بیلرشم تا کن کلاهشم رنگش ب این استایل نمیخوره

به نظرم با تیشرت سفید با کتونی بپوشه خیلی قشنگه پایین شلوارش هم تا بزنی

مامان منم از بیلر بدش میاد هروقت واسه بچها پوشیدم ی چیزی گفته

مامان منم از بیلر خوشش نمیاد 😂دفعه آخری که موند خونش شلوارش کرد تحویل داد بهم 😐😂😂😂

عزیزم پایین بیلرشو تا بزن ...کلاهشو یا عوض کن که همرنگه لباسش انقدر نباشه یا اصلا نزار یه کش رنگی ببند واسش

از پایین بیلرش رو تا بزن

کفشاش رو چند خریدی؟

ن عزیزم قشنگه

نه زشت نیست عزیزم خیلیم قشنگه فقط انتهای شلوارو تا بزن خوشگلتر بشه . کلاهش مثل کلاه پسر من هست انگار😍😍

والا از نظر منم قشنگه کفشاشم گوگولیه

آره خوب نیست زیاد ببخشید

وگرنه قشنگه

از پایین بیلر تا بزن با کتونی سفید عالی میشه

نه عالیه عزیزم بچست دگ 🥰😘

خیلی خوشگله

چقد خوب که کلاه شو در نمیارع پسر من اصلا کلاه نمیزارع همش برمیداره

برای مهدیار وقتی میپوشه همیشه یه بندش میوفته پایین به خاطر همین همه میگن نپوشون ولی به نطر خودم این تیپ قشنگه😑🥰

من عاشق بیلرم

تصویر

خیلیییی قشنگهههه❤

وسایلش مرتبه فقط باید استایلش کنی براش

کفششم اسپرت رنگی بپوش یا صندل

دقیقا همونطور ک مامان سه قلوها گفت از پایین بیلرشو دوتا تای یک سانتی بزن

منم این تیپی دوس دارم جمع و جور و قشنگه

تصویر

نه عزیرم قشنگه همیشه که قرار نیست دخترا لباسای دامن دار و تور توری بپوشن که

زشت نیست که
چشه مگه
اتفاقا من عاشق این تیپم
شاید یکم اسپورتِ واسه اون میگه

نه خیلیم نازه
چیش زشته دقیقا؟
شاید چون اسپرته فکر میکنم دخترانه نیست و زشته

خیلی قشنگه

سوال های مرتبط