بخدا اصلأ گرون نیست من یه تی شرت گرفتم یک و سیصد ،
یک تکه لباس ۱۹۰۰ خدایا خودت ب دادمون برسه مبارکه گلم
ببین خوبه ها ولی حس میکنم بهترش بتونی پیدا کنی
ولگا گالری و پاپیون لیدی هم سر بزن
قد کار رو درنظر بگیر اگه با کوتاهیش مشکل نداره قشنگه ولی بااحترام این مبلغ نمی ارزه
من بیشتر عاشق کلاه و صندلش شدم 😍
قشنگه ولی سلیقه من نیست به من نمیاد ولی حتما به شما میاد🥹🥹❤️❤️❤️
اره باحاله
میفرستی سایتشو عزیزم
خیلی نازه😍
سایت داره؟
خیلی گرونه نمیارزه ب این مدل البته با احترام ناراحت نشی چون خودت پرسیدی گفتم سلیقه من نیست آیت مدل
اره قشنگه گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.