۱۱ پاسخ

بخدا اصلأ گرون نیست من یه تی شرت گرفتم یک و سیصد ،

یک تکه لباس ۱۹۰۰ خدایا خودت ب دادمون برسه مبارکه گلم

ببین خوبه ها ولی حس میکنم بهترش بتونی پیدا کنی
ولگا گالری و پاپیون لیدی هم سر بزن

قد کار رو درنظر بگیر اگه با کوتاهیش مشکل نداره قشنگه ولی بااحترام این مبلغ نمی ارزه

من بیشتر عاشق کلاه و صندلش شدم 😍

قشنگه ولی سلیقه من نیست به من نمیاد ولی حتما به شما میاد🥹🥹❤️❤️❤️

اره باحاله

میفرستی سایتشو عزیزم

خیلی نازه😍
سایت داره؟

خیلی گرونه نمیارزه ب این مدل البته با احترام ناراحت نشی چون خودت پرسیدی گفتم سلیقه من نیست آیت مدل

اره قشنگه گلم

سوال های مرتبط