۱۳ پاسخ

والا تو این جنگ ما خونه هامونم داریم ول می کنیم ،الان همه چی ریسکه ،نظر من اینه فعلا ماشین نگیر

بنظر من پارس بهتره
۲۰۶هم اس دی خوبه

ریسکه کلا تو جنگ.بره بالا یا بیاد پایین همه چی ممکنه

بقول یه خانمی میگفت همه چی میره بالا فقط شلوارمونه که میاد پائین واقعا حرفشم درست بود

بعد از عید همه فروشنده هستن میاد پایین

طلا بخر😐

پارس بخرید
اگه ماشین ندارید صددرصد بگیرید لازمه توی این وضعیت

خواهر اگر نظر منو میخای همون کوییک بهترین ماشین با نهصد تومن موتور tu5 نمی تونی بخری و پارس سال بسیار خرجش بالاست متاسفانه ما افتادیم تو تله

بنظر من بخر ماشین هر وقت بالا رفته استپ کرده دیگ پایین نیومده

پارش الان بالای ۱ تومنه، مگه مدل پایین تر بگیزین. من خودم همیشه با پارس موافق ترم

کوویک بخر

بنظرم نخر اوضاع مشخص نیس.همسرم خرید فروش ماشین انجام میده از وقتی جنگ شد ماشین و عوض نکرد هیچیم نگرف میگ تکلیف مشخص شه بعد

فعلن ماک منتظریم

سوال های مرتبط