۹ پاسخ

هیچی چیکار میشه کرد، بچه رو آوردیم باید خرجش کنیم دیگه اونم چیزای ضروری مثل پوشک...
زود از پوشک بگیری آسیب میبینه خرجش خیلی بیشتر از اینا میشه

هیچی میخریم دیگه ...
پوشک که دونیم سالگی میگیرم اما شیر و میخوام از امروز بگیرم اونم ن بخاطر گرونی بخاطر اذیت کردناش

من روزها پارچه میبندم به شرت دکمه دار ..فقط شبها موقع خواب پمپرز میکنم

من ک روز سوم از جیش گرفتنم خداروشکر روزی یه پوشک استفاده میکنم اونم شبا شوهرم رفته دوتا بسته بزرگ گرفته فک کنم اونارو باید برم بفروشم

من هر ۵ روز ی بسته مای بیبی میخرم .بسته ای ۷۰۰.و واقعا پول زوره😭😭💔

از کجا میفهمی کی پی پی میکنه که پوشکش میکنی

دقیقا پسر‌من‌نمیزاره پوشک ببندم

وقتی میگه جیش بگیرش از پوشک
کم کم یاد میگیره
پسر من هیچی نمیگه از دستشویی ام بدش میاد

وقتی میگ دیگ بگیرش خو
چجور بهش یاد دادی ک بگع من متنفرم ازاینک هرجا میرم یه ساک پرازمای بی بی دنبال خودم میکشونم

سوال های مرتبط

مامان پسرخوبم مامان پسرخوبم ۱ سالگی