ویو رِ رِ 🤩
نه بابا سیزده پرومکس حداقل ریجستر داره اگه وضعیت بدتر از این بشه پونزده باشه میپره کلا آنتنش
نه اصلا
پرومکس خیلی بهتره
و یورر ببین 😍😍😍😍
نه پرومکس بهتره
ببخشید سوالم بی ربط شما توی علی اباد یا گرگان جایی رو میشناسید لیزرش خوب باشه؟؟کبودی و درد نداشته باشه؟
۱۶نرمال چرا نه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.