کسی نسل فردا سنو جنسیت رفته دقیق هست باشه هزینش چنده؟

۶ پاسخ

من انتی رفتم معروفم بود اشتباه گف تعیین جنسیت اونجا نرفتم

اره ب من ۱۲ هفته جنسیت بچمو گفتن

سلام من رفتم هنوز هفته ی تعیین جنسیتم کامل نبود احتمال دادن دختره شصت درصد اما پسر شد

من پارسال رفتم انتی گفت ۹۰درصد پسره بعدشم هرجا سونو دادم همون گفت درست بود

سونو انومالی رو اگر منظورتون هست زنگ زدیم گفتن ۳۳۰۰

سلام. یکی از آشنایان ما ۱۸ هفته رفته اونجا و دقیق بوده.
منم ۱۲ هفته رو فعلا رفتم اونجا

سوال های مرتبط

مامان میران تو دلی❤️ مامان میران تو دلی❤️ هفته بیستم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته پانزدهم بارداری