من انتی رفتم معروفم بود اشتباه گف تعیین جنسیت اونجا نرفتم
اره ب من ۱۲ هفته جنسیت بچمو گفتن
سلام من رفتم هنوز هفته ی تعیین جنسیتم کامل نبود احتمال دادن دختره شصت درصد اما پسر شد
من پارسال رفتم انتی گفت ۹۰درصد پسره بعدشم هرجا سونو دادم همون گفت درست بود
سونو انومالی رو اگر منظورتون هست زنگ زدیم گفتن ۳۳۰۰
سلام. یکی از آشنایان ما ۱۸ هفته رفته اونجا و دقیق بوده.
منم ۱۲ هفته رو فعلا رفتم اونجا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.