۷ پاسخ

پنجره بیداری نوزاد سرچ کن گوگل ببین، طبیعیه تازه بچه خوش اخلاقی داری که ۴۵ دقیقه ساکته

دخترا منم همینجوری عزیزم بزار بخوابه خوبه ک رشد بچه تو خوابشه

نرماله بچه تا ۴ و ۵ ماهگی اکثرا خوابه

بچه رو به هر دلیلی نبر دکتر بچه ای‌که همش زیر دست دکترا باشه رشد نمیکنه اصلا

پسر منم همینطوریه

مال من تا ۵ دقیقه ارومه

همه اینجورین

سوال های مرتبط