پنجره بیداری نوزاد سرچ کن گوگل ببین، طبیعیه تازه بچه خوش اخلاقی داری که ۴۵ دقیقه ساکته
دخترا منم همینجوری عزیزم بزار بخوابه خوبه ک رشد بچه تو خوابشه
نرماله بچه تا ۴ و ۵ ماهگی اکثرا خوابه
بچه رو به هر دلیلی نبر دکتر بچه ایکه همش زیر دست دکترا باشه رشد نمیکنه اصلا
پسر منم همینطوریه
مال من تا ۵ دقیقه ارومه
همه اینجورین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.