۲۸ پاسخ

عزیزم شکم منم همینه قبلا شکم‌نداشتم و لاغر بودم

مال منم همینه

مال منم همینه پایین شکمم بزرگ شده و بیشتر پهن شدم

والا شکم منم همینه از رو مانتو اصن مشخص نیست اصن کسی متوجه نمیشه هر کسم‌میفهمه باردارم هی میگن به خودت برس بچه جون بگیره😐

مال من الان آنقدر عزیزم نگران نباش

خوبه دیگه سایزش. منم یکم از تو کوچیک تره شکمم. هنوز دوستام نمیدونن حاملم. هر روزم پیششونم. شکمم دارما ولی زیر لباس شکمم معلوم نیست🫠😄گذاشتم نینی دنیا بیاد سوپرایزشون کنم

شکم من خیلی کوچیک تره خییییییلی هاا

من ۹ ماهگی رفتم برا زایمان تا همه چیو چک نکردن باور نکردن من حاملم 😂😂

نه عالیع عزیزم الان بچه ۵۰۰ گرمه نهایت کوچولوه ،منم همینقدره، میگه وزن بچه هیچ ربطی ب بزرگی کوچیکی شکم مادر نداره
من همش وزن کم کردم این مدت دکتر میگفت اشکال نداره بچه وزن میگیره تو نگران اون نباش

منم تو هفته شمام
مشخص نیست شکمم از ماه بعد بزرگ میشه
ربطی هم به رشد جنین نداره

شکم من الان تقریبا مثل شماست کوچیکه کلا ۲۸ هفته رفتم سونو وزنش گفت عالیه نگران نباش ربطی ب شکم نداره

مثل منی

نینی شما چیه دختر یا پسر

خوبه گلم یهو بزرگ میشه

مرسی از همه

من دوقلو دارم تا ده روز پیش کسی متوجه نمیشد باردارم تازه الان ده روزه شکمم امده بالا

مگین هر چی لاغر تر باشی زایمان راحت تر

بزرگ‌کوچیکی شکم ب وزن جنین ربطی نداره

ن خوبه برا منم همینه ۶ رو ک پر کردم ی دفعه شکم درآوردم

الان شکمتم بزرگ بشه نی نی نیست خودت چاق میشی
نی نی از سی هفته ب بعد وزن میگیره ک خودشو نشون بده

نگران نباش من تو ماه اخر بودم حتی دکترا میگفتن تو۵ یا ۶ ماهی سونو ک میکردن میدیدن همچی اوکیه حتی وزن بچه

شکمت خوبه که عزیزم

من ۲۸ هفتم شکمم از واس تو کوچیک تره

منم ۵ ماهمه همینقدره حدودا وزن بچمم خوبه تازه

نه خوبه یهو بزرگ میشه

والا شکم منم همینقدره، حالا یکم از تو کوچیکتر…

اگه قبلا شکم نداشتی
نه خوبه سایزش

سنو آنومالی رفتی چند بود؟ مگه اشتهات بده؟

سوال های مرتبط

مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری