بستنی برای بچه ۱۱ماهه مشکلی نداره؟؟

۶ پاسخ

من دادم یبار دکتر گفت به هیچ عنوان ندین
شکر داره وانیل داره و استپ وزنی میاره

من که نمیدم
خیلی شکر داره

ن بابا بده
کم بده ولی چون بچس گلوش درد میکنه

من خیلی کم میدم دیر ب دیر البته

من هم میدم خیلی خیلی هم دوست داره
اما یخ نده بزار یکم گرم بشه
میوه ای اینا و یخی هم نباشد

ن منکه چندبار دادم هیچ مشکلیم نداشته خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۱ سالگی
مامان پارسا مامان پارسا ۲ سالگی
مامان کیان🥰 مامان کیان🥰 ۱ سالگی
مامان جوجه لیام🐣 مامان جوجه لیام🐣 ۱۳ ماهگی
مامان selin•💜🦄• مامان selin•💜🦄• ۱ سالگی