من دادم یبار دکتر گفت به هیچ عنوان ندین
شکر داره وانیل داره و استپ وزنی میاره
من که نمیدم
خیلی شکر داره
ن بابا بده
کم بده ولی چون بچس گلوش درد میکنه
من خیلی کم میدم دیر ب دیر البته
من هم میدم خیلی خیلی هم دوست داره
اما یخ نده بزار یکم گرم بشه
میوه ای اینا و یخی هم نباشد
ن منکه چندبار دادم هیچ مشکلیم نداشته خداروشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.