۷ پاسخ

من ۱۳ تیکه نیلی گرفتم
به نظرم که همه اش به درد میخوره

اصلا ۱۹ تیکه و ۱۳ تیکه نصفش مورد استفاده نیست فقط موقع بچه اولم خریدم برای دوتای بعدی فقط ۵ تیکه خرید کردم

من فقط ۵ تیکه گرفتم با با بلوزشلوار تک و یه ست ۷تیکه بیمارستانی .اصلا ۱۹تیکه بکار نمیاد

من دو تا بیمارستانی ۵ تیکه خریدم که همش کاربردیه
دو تا ست هم بلوز و شلوار و زیر دکمه و کلاه سایز صفر خریدم
سایز ۱ تا ۳ هم از هر کدوم سه ست خریدم

به نظرم ۵ تیکه بخری بهتر تکه هاش به کارت میان،سرهمی هم جدا بگیر چندتا،زیر دکمه خور
سایز۱ تا ۳ ماهگی
سایز۲ تا۶ ماهگی

ن ۱۹ تیکه الکیه والا
۵ تیکه بگیر برا بیمارستات دودست اینا

تکی یکم بگیر برا خونه
سایزام بستگی ب جسه ی بچه داره تپل لاغر

برو سایت ملیکا کیدز اونجا خرید کن قیمتا عالیه کیفیت هم خوبه من کلی خرید کردم راضی بودم مخصوصا کیفیت لباسا

سوال های مرتبط

مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی