من ۱۳ تیکه نیلی گرفتم
به نظرم که همه اش به درد میخوره
اصلا ۱۹ تیکه و ۱۳ تیکه نصفش مورد استفاده نیست فقط موقع بچه اولم خریدم برای دوتای بعدی فقط ۵ تیکه خرید کردم
من فقط ۵ تیکه گرفتم با با بلوزشلوار تک و یه ست ۷تیکه بیمارستانی .اصلا ۱۹تیکه بکار نمیاد
من دو تا بیمارستانی ۵ تیکه خریدم که همش کاربردیه
دو تا ست هم بلوز و شلوار و زیر دکمه و کلاه سایز صفر خریدم
سایز ۱ تا ۳ هم از هر کدوم سه ست خریدم
به نظرم ۵ تیکه بخری بهتر تکه هاش به کارت میان،سرهمی هم جدا بگیر چندتا،زیر دکمه خور
سایز۱ تا ۳ ماهگی
سایز۲ تا۶ ماهگی
ن ۱۹ تیکه الکیه والا
۵ تیکه بگیر برا بیمارستات دودست اینا
تکی یکم بگیر برا خونه
سایزام بستگی ب جسه ی بچه داره تپل لاغر
برو سایت ملیکا کیدز اونجا خرید کن قیمتا عالیه کیفیت هم خوبه من کلی خرید کردم راضی بودم مخصوصا کیفیت لباسا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.