۷ پاسخ

اصلا تیکه بالا خوب نیست چون خیلی چیزاش اضافست

بستگی به مارک داره دیگه الان ۱۹ تیکه دانالو بالای ۷ میلیونه

من ۱۹ تیکه گرفتم ۱۱۵۰
چه خبره این قیمتها که شما میگید
من برا مریوانم

تکه ای بردار

عزیزم ار این تیکه ها بگیر مناسب تر میشه
۰عبه ای خیلی هاش استفاده نمیشه
بعدم‌کمه اینجوری فقط دو دست میشه

چ خبره من 20تیکه خریدم 1900

اصلا جعبه ای برندار

سوال های مرتبط

مامان riham🩷 مامان riham🩷 ۵ ماهگی