خانما باردار ست مادر کودک پدر نو نوـ
زایمان سختی داشتم اصلا استفاده نشده
از پیج قنداقچی گرفتم تیکه هاش خیلیییی زیاد و خوشگله خواستین پیام بدین ایتا فیلم کاملش رو براتون میفرستم برای عکاسی تو بیمارستان فوق العاده خوشگله
قنداقچی رو سرچ کنید اینستا براتون میاد
الان میده این ست رو ۱٠ تومن تازه هد بند و توربان رو باید جدا بخرین کلی هم پول تیپاکس باید بدین، من توربان و هدبند هم دارم همشو باهم میدم ۸ تومن
09155882038
سلام عزیزم این ست بیمارستانو قبول کردن توی بیمارستان بپوشونن؟
حتما باید سفید باشه لباس بیمارستان؟ من صورتی گرفتم
چقدر نازهه😍😍😍
عزیزم واسه بیمارستان سرهمی نمیپوشن براش،براش بلیز شلوار بگیر حتما، بلیزشم مانتویی باشه ازاونایی ک دکمه میخوره جلوش
وووووی ننه مباررررک باشهههه
مبارکه عزیزم اون چوب لباسی رو چقد گرفتی
مباارکههه
مبارکه گل
مبارک باشه عزیزم 😍چه قشنگه.
خیلی مبارکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.