خانما من کوالی فول و ویتامین د۱۰۰۰میخورم کافیه همینا؟

۳ پاسخ

هفته تو تا ۱۲ هفتع دکترم
گفت اسیدفولیک و ویتامین d3

اره گلم. چکاپ خون دادی؟

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دخترم🧸🩷‌ مامان دخترم🧸🩷‌ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو پیام♥️🥰 مامان جوجو پیام♥️🥰 هفته پانزدهم بارداری