براتون حمد میخونم گلم
انشاءالله که خدا کمک میکنه و سلامتی میده ، نگران نباش عزیزم
گلم منم رو دخترم اینطور شدم چند روز بستری شدم بعدم اومدم استراحت کردم تا ۳۶ هفته بچم ب دنیا اومد استرس نداشته باش
عزیزم انشاالله خدا خودش از تو وکوچولوت محافظت میکنه استراحت کن مایعات زیاد بخور
نترس انشاالله که چیزی نیست
عزیزم نگران نباش دوست من اینجوری شده بود تو ۲۶ هفته آنتیبیوتیک بهت میدن کلی هندونه بخور مایعات بخور اوکی میشه دوباره چیزی نمیشه نگران نباش واسه دوستم قسمت سوراخ شده کیسه آبش هماتوم زد بسته شد دوباره
نگران نباش عزیزممم
یکیو دیدم تا هفته ۳۵ اینا رسونده بوددد
فقط باید مایعات خیلی بخوری
استراحت کنی
ان شاءالله که به سلامتی نی نی ات رو بغل بگیری
ایشالله همه چی اوکی میشه دورت بگردممم نگران نباش مایعات بیشتر بخور عزیزم
انشالله که برات بخیر بگذره عزیزم
این چی هست؟ یعنی چی؟
یعنی چی باید چیکار کنی
یعنی چی اینی ک گفتی
ایشالا با خبرایه خوشی بیای ب امید خدا🤲
عزیزم امیدت به خدا باشه
با سرم و استراحت مشکلت حل میشه
نگران نباش
انشاالله ک چیزی نیس نگران نباش
عزیزم استرس نداشته باش 🥺
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 🌷
عزیزممم🥲🫂
نگران نباش ان شاالله چیزی نمیشه به خیر میگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.