۵ پاسخ

زایشگاه رفتن اشتباه بزرگیه...من رفتم گفتن بچه ات سقط شده..بعد ک رفتم سونوی بیرون گفت فقط جفتت اومده پایین همین ...خاک بر سرا فقط استرس میدن

منم داارممم🥴خدارحم کنه

گذاشتم اما کمرم همچنان درد میپیچه🥺

فک‌کنم طبیعی باشه هااا استرس نده ب خودت هرچی هفته ات بره بالا دردمیاد سراغت چن بچه رشد میکنه باز میخوای یکم استراحت کن اروم نشدی برو

شیاف بزار استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان آبرنگ🧚‍♀️ مامان آبرنگ🧚‍♀️ هفته سی‌وهشتم بارداری