خب میترسی
سزارین میکردی
خب خطرناک باشه چی
برو بیمارستان
شاید درد زایمان باشه، بتونن با بررسی و اینا ازت مراقبت کنن تا یکی دو هفته دیگه
برو راحت شی. یه وقت بچه مدفوع میکنه ها
گرم بگیر ببین آروم میشه
دوش آبگرم هم خیلی خوبه بعدش هم روغن مالی کن و شکم و پهلوهات حتما گرم بگیر ببین بهتر میشی
اول و آخر که باید بری دختر
درد چی
اگ خیلی شدیده برو بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.