۷ پاسخ

خب میترسی
سزارین میکردی

خب خطرناک باشه چی
برو بیمارستان
شاید درد زایمان باشه، بتونن با بررسی و اینا ازت مراقبت کنن تا یکی دو هفته دیگه

برو راحت شی. یه وقت بچه مدفوع میکنه ها

گرم بگیر ببین آروم میشه
دوش آبگرم هم خیلی خوبه بعدش هم روغن مالی کن و شکم و پهلوهات حتما گرم بگیر ببین بهتر میشی

اول و آخر که باید بری دختر

درد چی

اگ خیلی شدیده برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان 💙مهراد💙 مامان 💙مهراد💙 روزهای ابتدایی تولد