۴ پاسخ

سرکلاژتو باید باز کنی

تو که داری درد تحمل میکنی، معاینه هم چند ثانیه هست، اونم تحمل کن. برای بچه ضرر داره اگر چیزی بشه، میری معاینه میشی خیال خودتم راحت میشه

استراحت کن اگه آروم نشد باید بری دیگه

شیاف بذار استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان آرام و آوا مامان آرام و آوا ۲ ماهگی