من ۳۵هفته و ۵ روز زایمان کردم
امپول ریه بزنی نمیره.من نزدم ۱هفته رف دستگا
نگران نباش
اول به وزن بچه بستگی داره
من قبلی رو ۳۵ هفته بدنیا اوردم ، امپول ریه هم همونموقع زدن
دستگاه نرفت
از 37هفته به بعد بچه کامله یعنی اگه 38 هفتش شد کامله
بچه از ۶ ماهگی میمونه
اگر نیاز باشه تو 35 میره دستگاه ولی 36 نه احتمالش کمه
بچه من ۳۵هفته ی بچه کامل بود ولی اصلا ب این چیزا فکرنکن اگر بچه ای قسمتش موندن باشه تو ۲۸ هفته هم میمونه
ازین سوالا بپرسی ممکن زودترم زایمان کنی
چ کاریه فکرتو درگیر میکنی اخه🫣🫣
من امپول ریه زده بودم نرفت دستگاه بچه از ۳۲ هفته اینا میمونه دیگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.