۹ پاسخ

من ۳۵هفته و ۵ روز زایمان کردم

امپول ریه بزنی نمیره.من نزدم ۱هفته رف دستگا

نگران نباش
اول به وزن بچه بستگی داره
من قبلی رو ۳۵ هفته بدنیا اوردم ، امپول ریه هم همونموقع زدن
دستگاه نرفت

از 37هفته به بعد بچه کامله یعنی اگه 38 هفتش شد کامله

بچه از ۶ ماهگی میمونه

اگر نیاز باشه تو 35 میره دستگاه ولی 36 نه احتمالش کمه

بچه من ۳۵هفته ی بچه کامل بود ولی اصلا ب این چیزا فکرنکن اگر بچه ای قسمتش موندن باشه تو ۲۸ هفته هم میمونه

ازین سوالا بپرسی ممکن زودترم زایمان کنی
چ کاریه فکرتو درگیر میکنی اخه🫣🫣

من امپول ریه زده بودم نرفت دستگاه بچه از ۳۲ هفته اینا میمونه دیگ

سوال های مرتبط

مامان خدایاشکرت مامان خدایاشکرت هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 👧🏻🩷 𝓐𝓿𝓪 مامان 👧🏻🩷 𝓐𝓿𝓪 ۱ ماهگی