برای عفونت قارچی واژن چی خوبه؟

۳ پاسخ

شیاف گیاهی فیتوواژکس و قرص فلوکونازول ۱۵۰

اگه ریشه پونه و خودش رو بجشونی و چند بار بخوری و بهداشتتو رعایت کنی بعد چند روز یادت میره عفونت داشتی

اول دکتر هرچی بگه ب من
قرص فلوکونازول پماد واژینال کلوتریمازول پماد ان ان داد
لباس زیر تو خونه نپوش لباس زیرت رو افتاب خشک کن دستشویی رفتنی خودت رو خشک کن قبل و بعد رابطه خودت رو بشور لبنیات بخور قرص لاکتوفم و شیاف سیتوواژینال فکر کنم هست اگر اشتباه نکنم بگیر استفاده کن میگن تو مخلوط سرکه و اب هم بشینی خوبه

سوال های مرتبط

🧸فاطــــــمه🧸 🧸فاطــــــمه🧸 قصد بارداری
رُزا🌹 رُزا🌹 قصد بارداری
اسرا اسرا قصد بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته هفدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌ودوم بارداری