والا زوره برای چیزی ک کمترین حقمونه بخوایم پول بدبم
پول زوره. منک. نمیخرم
اگه ساب داشته باشه خوبه من دوبار خریدم پنج گیگ پونصد ولی ساب نداشت ب نظرم یک گیگ بیشتر نبود
اینا گیگ نیستن ک این مدلی میفروشن مگ ان زود تموم میشن
هر گیگ ۱۰۵
اره من ۳گیگ ۹۰۰ گرفتم
مامانا هانا از کی میخوای بخری؟
خیلی خوبه ایدی داره بدی ازش بخرم
بدرد نمیخوره وقتی هیچ ایرانی داخلش نیست
من گیگی ۱۸۰میخرم
خوبه ولی خیلی زود تموم میشه
۴ گیگ چقدر میمونه براتون
آره خیلی خوبه
فقط ببین مطمئن باشه الکی پول نگیره
اره خوبه من همین الان قیمت کردم ۱۷۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.