تب پسرم 38/1 چیکارکنم ینی سرما خورده؟؟؟؟؟

۴ پاسخ

شاید بخاطر دندونه

استرس نگیر پاشوییه با اب ولرم کن
پاراکید دوبرابر وزنش بده
تبش هم چک کن اگه بعد نیم ساعت یکساعت دیدی بالا میره شیاف بخر از داروخونه یا ببر بیمارستان

وای ببر دکتررررررر

پاشونه کنش ، لباسشو کم کن
پاراکید ( چند قطره اندازه وزنش)
همش چک کن
بعدش شیاف استامینوفن
پایین نیومد برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان حسین و یاسین مامان حسین و یاسین ۱ سالگی
مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی