قرص جلوگیری رو باید از اولین روز پریودی خورد؟

۲ پاسخ

برا اطمینان بیشتر باید ازروز سوم خورد عزیزم
اگه ازروز پنجم میخوری یک هفته ای جلوگیری دیگه هم داشته باش
فک نمیکنم شماازروزاول خوردی مشکلی پیش بیاد فقط خونریزیت کم میشه ازماه دیگه از همون سوم بخور

نه از روز پنجم

سوال های مرتبط

مامان رادمهـــــــر🧸 مامان رادمهـــــــر🧸 ۱ سالگی