سلام
من ۳۰ هفته ۲۷ بود
۳۳هفته شد ۲۴ قند رو کلا حذف کردمبا وجود اینکه دیابت هم نداشتم
۳۶ هفته ۲۵ شد چون آب زیاد میخوردم
نمیدونمدیگه چی بشه
مال من آب دور جنین خیلی زیاد بود از دردم دیگه داشتم میمردم مال من ۳۲بود طبیعی هم نتونستم سزارین شدم
مال من کمه
چنده ابش؟
باید ببینی قندت بالا نباشه اگه نباشه ووزن جنین هم به نسبت بقیه جنین ها بالاتر باشه زیادتر بودن آبش طبیعیه .
دوستم زیاد بود هر هفته سونو میداد آخرشم هرچی آمپول فشار میزدن بهش دردش نمیگرفت ک زایمان طبیعی کنه بردنش سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.