کسی بود اب دور جنینش 18باشه ولی خوب شده باشه

۷ پاسخ

برا من ۲۵🥲

چی بخورم چکار کنم که بره بالا

من ۱۹بودم الان۱۲هستم

از من ۸ گفتن کمه🤦‍♀️

خیلی ممنونم

من بیست بودم اومده رو ۱۸ اره نرماله خوبه. سعی کن چیزای شیرین و شور و متایعات زیاد مصرف نکنی اصلا. میاد پایین

برای من ۸ عه میگه کمه

سوال های مرتبط

مامان 👨‍👩‍👦پسرم🩵 مامان 👨‍👩‍👦پسرم🩵 ۱ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام روزهای ابتدایی تولد