خانوما نینی های شماهم بینیشون کیپ بستس

۲ پاسخ

اسپری سدیم کلراید بگیر بزن براش نرم میشه راحت میاد بیرون

هر وقت تو بینیش فین بود دربیار راحت میشه اگر تبی چیزی نداره موردی نیس

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی