سلام.مامانای سرکلاژی چند هفته سزارین میشین،یا شدید ؟

۲ پاسخ

هروقت اوکی باشه همون موقع سرکلاژتم باز میکنن سر عمل

سزارینی مگه؟اگر اختیاری باشی 38 تا39

سوال های مرتبط

مامان جوجه هام🐣🐥🌈 مامان جوجه هام🐣🐥🌈 ۱۳ ماهگی
مامان گل دختر💞 مامان گل دختر💞 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یزدان‌وداداشی مامان یزدان‌وداداشی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان آوا مامان آوا ۱۳ ماهگی
مامان پوریا و ایلیا مامان پوریا و ایلیا ۷ ماهگی