کسی تازگی تو قزوین پیش مریم امینی انومالی رفته؟هزینه اش چنده؟

۴ پاسخ

من پارسال حامله بودم پیشش میرفتم
خیلی کارش خوبه
اون موقع ۸۰۰ دادم واس انومالی

من معین الدین رفتم ۸تومن پول دادم ۸دقیقه تو نبودم🤣🤣🤣

مریم امینی خوبه؟ منم قزوینم آرین شنیدم خیلی خوبه و معین الدین

من ۵م نوبت دارم واس طول سرویکس میخوام انومالی هم بپرسم

سوال های مرتبط

مامان آیهان‌💙هامین مامان آیهان‌💙هامین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آوینا کوچولو مامان آوینا کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری