من پارسال حامله بودم پیشش میرفتم
خیلی کارش خوبه
اون موقع ۸۰۰ دادم واس انومالی
من معین الدین رفتم ۸تومن پول دادم ۸دقیقه تو نبودم🤣🤣🤣
مریم امینی خوبه؟ منم قزوینم آرین شنیدم خیلی خوبه و معین الدین
من ۵م نوبت دارم واس طول سرویکس میخوام انومالی هم بپرسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.