من اکو قلب با بیمه 4/300 رفتم ، آزاد5/200 بود
آنومالی هم 6/100 رفتم
انومالی تنها ۳۵۰۰ هست با داپلر ۶ ملیون
من رفتم بیمارستان تخصصی کودکان با اینکه دو قلو بود کلش شد ۶۰۰ تومن
پزشکش هم فوق تخصص کودکان بود
من امروز رفتم ۲۵۰۰ اما اکوقلب هنوز نرفتم میخوام برم یا رجایی یا طبی کودکان یا اکبرابادی دکترم گفت اینا خیلی دقیقن
سلام من چند روز پیش رفتم اکو قلب 4400
آنومالی 3800
من چهار روز پیش رفتم 2870
انومالی ۳روز پیش بودم ۳۸۰۰گرفتن
انومالی امشب رفتم ۳۶۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.