کسی تازگی اکوی قلب و انومالی رفته؟ هزینه اش چقدره؟

۸ پاسخ

من اکو قلب با بیمه 4/300 رفتم ، آزاد5/200 بود
آنومالی هم 6/100 رفتم

انومالی تنها ۳۵۰۰ هست با داپلر ۶ ملیون

من رفتم بیمارستان تخصصی کودکان با اینکه دو قلو بود کلش شد ۶۰۰ تومن
پزشکش هم فوق تخصص کودکان بود

من امروز رفتم ۲۵۰۰ اما اکوقلب هنوز نرفتم میخوام برم یا رجایی یا طبی کودکان یا اکبرابادی دکترم گفت اینا خیلی دقیقن

سلام من چند روز پیش رفتم اکو قلب 4400
آنومالی 3800

من چهار روز پیش رفتم 2870

انومالی ۳روز پیش بودم ۳۸۰۰گرفتن

انومالی امشب رفتم ۳۶۰۰

سوال های مرتبط

مامان فندق‌کوچولو مامان فندق‌کوچولو ۷ ماهگی
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محیا👼🏻 مامان محیا👼🏻 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌وسوم بارداری