من رفتم بیمارستان ..تقریبا ۲۵۰ تومن شد
4300
من اسفند رفتم ۲۵۰۰
این آزمایش چیه باز ؟ توی چند هفتگی گرفته میشه؟؟؟
من تامین اجتماعی بود پول ندادم
اسفند ۲۵۰۰
من دو هفته پیش رفتم ۱۷۰۰
همه باید برن اینو؟؟
من چند روز پیش بیمارستان دولتی انجام دادم هزینش ۵۰۰ شد
من هفته قبل رفتم ۴ میلیون
همون نوار قلب میشه؟؟؟ برا من نوشته برم هنوز نرفتم میخوام برم بیمارستان دولتی نمیدونم هزینش چقد میشه
من رفتم ۴۳۰۰ شد
سلام من از مطب قیمت گرفتم حدود 5 تومن
من اون هفته رفتم بیمارستان دولتی نزدیک ۵۰۰ شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.