۱۴ پاسخ

من رفتم بیمارستان ..تقریبا ۲۵۰ تومن شد

4300

من اسفند رفتم ۲۵۰۰

این آزمایش چیه باز ؟ توی چند هفتگی گرفته میشه؟؟؟

من تامین اجتماعی بود پول ندادم

اسفند ۲۵۰۰

من دو هفته پیش رفتم ۱۷۰۰

همه باید برن اینو؟؟

من چند روز پیش بیمارستان دولتی انجام دادم هزینش ۵۰۰ شد

من هفته قبل رفتم ۴ میلیون

همون نوار قلب میشه؟؟؟ برا من نوشته برم هنوز نرفتم می‌خوام برم بیمارستان دولتی نمی‌دونم هزینش چقد میشه

من رفتم ۴۳۰۰ شد

سلام من از مطب قیمت گرفتم حدود 5 تومن

من اون هفته رفتم بیمارستان دولتی نزدیک ۵۰۰ شد

سوال های مرتبط

مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سودا و مهرسا 🩷 مامان سودا و مهرسا 🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق‌کوچولو مامان فندق‌کوچولو ۷ ماهگی
مامان شکوفه های گیلاس مامان شکوفه های گیلاس ۲ ماهگی
مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری