خانوما سرگیجه دارم خطرناک نیس چند ساعتی میشه

۴ پاسخ

اولاش علاعمت چی بود؟ پنج شیش هفته

نگران نباش، یا فشارت‌پایینه یا قند خونت. یه چیز سبکی بخور ،دراز بکش، ادامه دار شد برو درمانگاه.

فشارت پایینه یه چیزی بخور قرص های ویتامین هم حتما بخور

بلکه فشارت پایینه

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تو دلیم💙 مامان تو دلیم💙 ۳ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری