۳ پاسخ

آره برو جلوی چشمت بگیرن خیلی بهتره نگه دارنده و افزودنی نداره

بنظرم روغن گیری ها خیلی بهترن لااقل میدونی که فقط بادوم زمینی داخلشه

فرمند بدون نمک و شکر هست میگند خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیلاخانوم 🥰🩷 مامان نیلاخانوم 🥰🩷 ۱۵ ماهگی
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۴ ماهگی
مامان امیرعلی👶🏻❤️ مامان امیرعلی👶🏻❤️ ۱ سالگی