۶ پاسخ

ایشالابه سلامتی،چجوری نشان دارکردی؟دکترت نسان دارکردبابیمارستان؟

وای من پارسال تخمک کشی کردم شد ۱۴ تومن؟؟ چقدر گرون شده

انشالله نتیجه بگیریی گلم
یعنی مایی بدون بیمه باید ۱۰۰ تومن بدیم
جمع کل هزینه ۱۰۰ تومن شد

انشاالله سال بعدی این ماه 🌙 بیایی از ماهگرد بچه ات بذاری 🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🐣🐣🐣🐣🥰

خیلیم خوب
من یکی دوسال پیش کل کارای ای وی افم توی بیمارستان سی چهل تومن شد با دارو و همه چی البته بیمه تامین اجتماعی داشتم نشان دارش کردم
ایشالا به زودی مامان بشی

ان شالله سال دیگه این موقع نی نی بغل باشی عزیزم 🌸💗 مرسی از اطلاعات مفیدت 🌈💜

سوال های مرتبط