۱۶ پاسخ

خیلی وقتا نه

آره خداروشکر

بعضی روزا اره بعضی وقتام نه
لازم نیست همیشه همه چی اوکی باشه
مادر بودن خودش فداکاریه
گاهی شلخته باشیم
یا خونمون بهم ریخته و کثیف باشه
یا غذا نداشته باشیم و ظرفا نشسته باشه
هیچ اشکالی نداره
مام ادمیم ی جاهایی کم میاریم بی خوابی میکشیم

با سلام خیر خونه ترکیده بچه همش تو بغل اون بچه بزرگه همش کار داره شام و نهارم نداریم هیچ وقت 😭😭😭😭خودمم داغون و زشت و چاق😂😂

نميدونم ما زنا چرا توقع رباط از خودمون داريم
در آخرررررر هم به چشم نمياد
شوهرامون ميگن مگه چيكار كردي؟؟؟؟؟
من به شخصه كار اشتباهي ميكنم
چون به بدن خودم خيلي فشار ميارم
خونم هميشه تميزه، بچه تميزه،غذا حالا هر چي بتونم درست ميكنم و هيچوقت بدون غذا نمونديم
وووووووولي خوووودم داااااغوووونم
كمرم در حاله شكستنه، مهره هاي ستون فقراتم در حال تحليله
كه چي بشه؟؟؟!!!! كه همه چي مثل قبل باشه!!!
شماها كار منو نكنيد به خودتون برسيد
تا اگرم شوهرتون حرفي زد دلتون نسوزه

بعضی روزا خیلی خوب پیش میره همه چی یه روزایی هم مث امروز گند ترین روزه
واقعا نمیشه هم بچه داری کرد هم خونه برق بیفته مگ ما چند نفریم واقعا امروز خیلی کم اوردم گریه کردم خسته شدم بخدا از صبح ک ما مامانا بیدار میشیم باید تو بدو بدو باشیم اخرشم شب شوهره میاد میگ مگ چیکار کردی

مجبوریم برسیم

با خستگی زیاد 🫠

ما كه يه سيما خانوم داريم هفته اي يه بار مياد كل خونرو تميز ميكنه،غذا هم يه وعده شام درست ميكنم براي نهار فرداي خودمو شوهرمم ميزارم،خدا بيامرزه پدر سارنده ماشين ظرفشويي رو همرم ميچينم توماشين تا فردا شب باز

به هیچ کاریم نمیرسم😭پسرم خیلی اذیتم میکنه خیلی پر جنب و جوشِ دارم میمیرم دیگه

به نام خدا
نه😅
تمیزکاری که یا صبح زود از خوابم بزنم تا خوابه انجام بدم
یا وقتی همسرم خونه هست
غذا هم صبح زود یا زمانی که وسط روز چرتی میزنه منم سریع انجام میدم

به سختی گاهی ام شام و ناهار نداریم یا از بیرون یا میریم خونه مامان من یا مامان همسرم😂

اره تقریبا

آره شامم الان آماده خونمم رسیده

ن والا.ن صبونه میخورم ناهارم ساعت ۴وقت کنم پسرمن خیلی اذیت می‌کنه

ن والا نمی‌رسیم 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط