حق دارید ..یکم محدود تر میشید اما نه به این شدت ک فکر میکنید بعد از چند ماه همه چیز عادی میشه و بیرون رفتن و روابططون سر جاشه .. استرس ندید به خودتون دوست عزیز با این افکار ..به اون لحظه فک کنید ک برای اولین بار در آغوش میگیرید نی نی رو و ی حس فوق العاده بهتون میده
و قشنگی های خودشمداره
نه اصلا اینجوری نیست
شاید تا چند ماه اول بچه کوچولو هست اذیت بشی ولی مطمئن باش شوهر واقعا اگه درک داشته باشه کمکت میده نمیزاره کمبود هیچی حس کنی
و اینکه کی گفته با بچه نمیشه خوش گذرونی کرد؟😍.
خیلی خیلی حس شیرینیه مادر شدن😍🫠جونتو براش میدیا🙈🥹
ولی بشدت سخته بچه داری و بیشتر وقتت باید برای بچهات باشه.
منم همین حس رو دارم و حقیقت هم متاسفانه همینه
نه اصلا اینجور نیس اتفاقا زندگی شیرین تر میشه علاقه شدیدتر
بله عزیزم منم این فکر افتاده تو سرم همش میگم من با بچه دیگه نمیتونم هیچ کاری کنم و از طرفی خیلی ناراحت میشم که فکرا میاد تو سرم چون اون نی نی به خواست خودش نیومده و ما باید حواسمون بهش باشه و تا ابد به ما نیاز داره یوقتایی باید از خودگذشتگی کنی با اینکه سخته ولی مادر شدن همینه دیگه ❤️
من تمام کامنتارو خوندم ولی میخوام به عنوان کسی روانشناسی خونده و سنمم خب به نسبت بالاتر بوده که بچه دارشدم یه چیزی رو بهت بگم
تا خودت نخوای هیچکس وهیچ چیز نمیتونه جلوی خوشی و تفریح و روابطتتو بگیره فقط خودتی که میتونی خودتومحدود نکنی...بچه مسئولیت داره رسیدگی داره اره مثل قبل تمام تایمت برای خودت نیست ولی بستگی به خودت داره که چقدر بخوای تواون فضا بمونی..ببین من حاملگی ام خودمو محدود نکردم فقط یه سری کارا که برای بچم ضرر داشت انجام ندادم مثلا مثل قلیون کشیدن یامثلا بازی های خطرناک وچالش هایی ک خودمو توشون مینداختم سعی کردم تواین مدت بارداری انجام ندم ولی همه میدونن گفتم به محضی زایمان کردم با قلیون دم در وایسید اسپیکر همراهتون باشه من دقیقا بیست روز بعد زایمانم عروسی دوستمه گفتم ک میام ومیرم درصورتی همه میگن نه با بچه کجا گفتم مگ چی میشه ?!اگه بخوای به حرف بقیه گوش بدی که باید کل تایمتو اختصاص بدی به بچه ولی اگر به خودت باشه هرجور دوست داری میتونی زندگی کنی من الان بچم شیش ماهش بشه برنامه دره نوردی با شوهرمو دوستام ریختم
به خدا برنامه اخر مرداد بریم اطراف شهرمون هوا خنکه شب چادر بزنیمم اوکیه و اینایی میگم همه میدونن من میرم وانجام میدم...پس اصلا ناراحت این مسائل نیستم برعکس منتظرم دخترم بیاد اونم پایه مامانش بشه مثل الان ک تو شکمم هست وقتایی میرقصم اونم میرقصه😍به نظرم جوری دوست داری باید زندگی کنی تا بتونی بچه خوبی تربیت کنی...فک کن بچه اتم عضوی از بدنته ایا میشه تو بری بیرون دستتو نبری?یا پاتو نبری?نه ...بچه ام همینه
به امید روزهای قشنگ تر برای تو وپسریت درآینده❤
من نه انقد که دلم بچه میخاست🥲😍
یکم واقعیته تو دوسال اذیتی ولی رفته رفته خوب میشه
منم نگران این موضوع بودم
مخصوصا اینکه من کلا آدم اکتیوی هستم
قبل بارداری باشگاه و کلاسای مختلف میرفتم
درس میخوندم
اما الان بچه بیاد دست و پام بسته میشه
امیدوارم خیلی زود از آب و گل دربیاد تا بتونم با خودم اینور اونور ببرمش
اگ قرار بود بچه جلو ای کارمون بگیره بهتر بود قبل درست کردنش بیشتر فکر میکردی ن الان داری ناشکری میکنی ک هستش😐🫤🙄
درست فکر میکنی من الان چهل روزه زایمان کردم توی خونه پوسیدم
اینقدر درگیر بچه هستم اصن وقت ندارم به خودم برسم قبلاً روتین پوستی داشتم برای خودم کلی به خودم میرسیدم هر هفته یه بار با خواهرم و دوستام میرفتیم بیرون حال و هوام عوض میشد ولی الان نه نمیتونم
رابطه با همسرم خیلی زیاد بود قبلن الان خیلی کمتر شده بخاطر بچه
البته اولش یکم سخته یه چن ماه بگذره بچت یکم بزرگ تر بشه بهتر میشه میشه همه جا ببریش ولی دیگه مثل قبل نمیشه زندگیت
ومنیکه شاغلم و دوهفته بعد باید بکارم برسم🤦🏻♀️
اره همینطوره
اره من تازه بیشتر ازاین موضوع فشار میخورم ک قبل حاملگی هم درست لذت نبردم از زندگی. ن مسافرت ن گشت و گزار نه خوشی
اگ کمکی داشته باشی خیلی برات راحت میشه
خب وقت گیره بالاخره باید بیشتر وقتتو صرف بچت کنی ولی شیرینه..
خودتو فراموش نکنی و مث قبل ب رابطتت اهمیت بدی هیچی نمیشه
منم همین فکرو میکنم و اینکه شاغل هم هستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.