۱۳ پاسخ

عزیزم داشتم تاپیک های قبلتون رو می‌خوندم دیدم گفتید که آنزیم کبدی پسرتون بالا بوده ...دکتر بردید؟چیکار شد

همه نونا
بیشتر بربری

بیشتر بربری میخوره

سنگک و بربری

همه جور نون میدم

لواش بربری سنگک

همه نونا البته من کلا اهل نون دادن بهش نیستم شاید در هفته به اندازه دوتا کف دست بدم همه چی رو بدون نون میدم

بربری و سنگک
بیشتر ولی بربری که پدرشوهرم درست میکنه

همه جور نون میخوره

لواش سبوس دار

همه نون ها گلم بیشتر نون خونگی میدم مامانم میپزه

همه نون ها فرقی نداره کدوم باشه در کل دوس داره سنگگ بربری یا لواش

همه نونا بجز لواش

سوال های مرتبط