خانما دخترم بدنش خیلی داغه دماش 37 هست ینی تب داره؟

تصویر
۴ پاسخ

تا ۳۷.۵ تب نیست بالای اون تبه

با دست که ملاک نیست
دماسنج معیار قرار بده
چون ۳۷هست احتمال اینکه بخواد شروع بشه هست حواست باشه

دیگه داره شرو میشه باید مواظب باشی بالا نره

تب نیس ولی داغه باید نزاری بالا بره یا استا بدی دختر من ده روز ویروس داشت داغی بدن و اسهال

سوال های مرتبط