خانوما من یکی دوماه به زیر بغلم دست میزنه درد میکنه سمت چپ از چیه

۲ پاسخ

منم تو حاملگی اولم زیر بغلم درد میکرد و یه گوله اومد بالا رفتم سونو گفت غده شیریه و بعدشم نرفت شما هم بهتره بری سونو

منم اوایل بارداریم زیر بغلم غده لنفابی متورم شده بود درد میکرد بعد ی هفته خودش خوب شد

سوال های مرتبط