کمر درد داشتن طبیعیه؟🥲

۸ پاسخ

از طبیعیم طبیعی تره😂😂😂

بله طبیعی لگن و کمر همش درحال جا باز کردن و تغییر فرمه بیشتر هم افرادی که چال کمر دارن بیشتر عذیت میشن من چال هام خیلی عمیقه از الان مثل پنگوئن راه میرم شکمم هم خیلی زودتر از موعد جلو اومده بخاطر فرم بدن

قرص ویتامین دی ث بخورین

من بشدت کمر درد و لگن درد دارم واژنمم ک داره میترکه کلافه شدم واقعا 😭😭😭😭😭

منم درد دارم

و من انقدر کمر درد می کنه دور روزه
کسی نمی دانه علتش چیه ؟

من از کمردرد دارم میمیرم‌،اره میگن طبیعیه

تو ماه من چی ؟

سوال های مرتبط

مامان آرین و آیهان🐥🐣 مامان آرین و آیهان🐥🐣 ۱ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کارن مامان کارن ۹ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۴ ماهگی
مامان یزدان کوچولو👬 مامان یزدان کوچولو👬 ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان حامی مامان حامی ۱ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری