از طبیعیم طبیعی تره😂😂😂
بله طبیعی لگن و کمر همش درحال جا باز کردن و تغییر فرمه بیشتر هم افرادی که چال کمر دارن بیشتر عذیت میشن من چال هام خیلی عمیقه از الان مثل پنگوئن راه میرم شکمم هم خیلی زودتر از موعد جلو اومده بخاطر فرم بدن
قرص ویتامین دی ث بخورین
من بشدت کمر درد و لگن درد دارم واژنمم ک داره میترکه کلافه شدم واقعا 😭😭😭😭😭
منم درد دارم
و من انقدر کمر درد می کنه دور روزه
کسی نمی دانه علتش چیه ؟
من از کمردرد دارم میمیرم،اره میگن طبیعیه
تو ماه من چی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.