۴ پاسخ

ببین من فرنی بادام گرفتم خوب بود ها ولی اون فرنی که خودم درست میکنم و توش بادام میریزم واقعا یه چیز دیگس ،، مطمئنم که چه بادام خوبی میریزم و زیاده

من کرمان هستم حضوری میرم میخرم واقعا راضیم بهتراز سرلاک و غذاهای اماده خب میگیری برا وقتایی عجله داری بنظرم عالیه

من از نور گرفتم بااین ۴بار که دارم سفارش میدم همه چیش عالی وخوشمزه بود

والا‌من رفتم‌سویق سفارش بدم
اصلا با عقلم‌جور در نیومد سویق ۳۰۰ تومن‌باشه
حبوبات گرونه چجور سویقیه که ۳۰۰ تومنه😑
بنظرم‌خودت‌درست کن خونگی بهتره برای بچه

سوال های مرتبط