۴ پاسخ

تا وقتی فولی به سایز مناسب نرسه کیت مثبت نمیشه وقتی کاملا مثبت شده یعنی فولی غالب داری که داره آزاد میشه

میدونی گاهی اوقات همون کیت هم خطا داره و برای اینکه مطمئن شی بهتره بری سونو
ولی من خودم چهار پنج ماه مداوم کیت زدم دو ماهش رو فولی نداشتم چون مثبت نمیشد یعنی فقط دو خط کمرنگ میشد، بقیه اش قشنگ پونزده سیکل مثبت پررنگ میشد

بله

برای منم سواله

سوال های مرتبط

مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری