بچه ت ماشالله بزرگه هم باید از پو شک بگیری هم شیر
من دخترمو اواخر ۲۰ ماهگی از شیر خودم گرفتم اواخر ۲۱ ماهگی هم از پوشک
از شیرخشک بگیر بجای پوشک
من دخترم رو از ۱۸ ماهگی گرفتم چند روز اول یکم سخت بود ولی الان راحت شدم
اول از شیر بگیر ۱ماه بهدم از پوشک ماشالا بچت بزرگه یاد میگیره
عزیزم بگیر من که شروع کردم قصری بخر روزا بازش بزار بعد بگو توش جیش کن جایزه بدم هربار که جیش کرد تشویقش کن یه استیکر بهش جایزه بده بچسبونه به قصریش من فقط شبا و بیرون رفتن پمپرز میکنم که اونم با شوهرم صحبت کردم فعلا شورت اموزشی ببندم تا بتونه شبا هم بیدار شه بگه
عزیزم بگیر من که شروع کردم قصری بخر روزا بازش بزار بعد بگو توش جیش کن جایزه بدم هربار که جیش کرد تشویقش کن یه استیکر بهش جایزه بده بچسبونه به قصریش من فقط شبا و بیرون رفتن پمپرز میکنم که اونم با شوهرم صحبت کردم فعلا شورت اموزشی ببندم تا بتونه شبا هم بیدار شه بگه
فقط اصولی برو که خدای نکرده پول پوشک و بجاش ندی پول دکتر برا یبوست بچه که من پدرم در اومد
عزبزم بخدا از پوشک گرفتن سخت نیست فقط وفقط یکم صبوری میخواد من سه تا بچه هامو 18ماهگی از پوشک گرفتم نه اسیب روحی دیدن نه چیز دیگه ای خدایش ماشالا بچه ات بزرگه یکم همت کنی وصبر داشته باشی دوهفته بیشتر طول نمیکشه بعدش واقعا اوضاع اقتصادی وحشتناک به خانوادها فشار اورده همسرتون حق داره 😔
اگر خواستی پوشک کنی داروخانه پد بزرگ با شورت دکمه ای بگیر استفاده کن قیمتش خیلی ارزون تر پوشک میشه دیگه دردسر شستنم نداری راحت بنداز دوور بره
من پسرم از یکسال و نیم گرفتم
بگیر بابا ...اسیب روحی دیگه چیه ...من پستونک و پوشک باهم گرفتم...از قبلم سرحال تره😑
عزیزم اول از شیر بگیرش ،بهتر غذا میخوره بعد از پوشک
منم پسرم حرف نمیزنه کامل ولی از وقتی از سیر گرفتمش خودش میگه دست میندازه جلوش
بستگی به امادگیش داره من دخترمو دوهفتس از پوشک گرفتم اینم کامل صحبت نمیکنه باهاش صحبت کردیم جیششو میگه حتی یبار روی فرش نریخته بچم هردوشو میبرمش بیرون میاد
نه دیگه کلا از پوشک بگیرش
علتی داشته که تا الان از شیر نگرفتیش؟
پوشک هم هر بچهای فرق میکنه من دوهفته ای هست شروع کردم به آمادگی دادن، تو بازیها دستشویی رفتن رو تمرین میکنیم گاهی میریم تو دستشویی پیپی کنه باهاش بای بای کنه، اما کاملا حس میکنم که آماده نیست که از پوشک گرفته بشه فعلا دارم ذهنش رو آماده میکنم، باید ببینید بچه شما امادکیش در چه حدیه
عزیزم شیر خشک باید دوسالگی ترک میدادی
از شیر بگیر جیشش هم کم میشع
هنوز شیر میدی بزرگ شده دیگ
وای از پوشک بگیر شیر خشکم تمامش کن دگه
اول از شیر بگیر
پسرم منم شیر خشکی بود قبل این گرانی ها گرفتم ۱۸ ماهگی بعد واکسن
بعدش شیر گاو دادم با لیوان همونم دیگه نخورد
از پوشک هنوز نتونستم آمادگی نداره یکبار بگه ده بار ن
اول شیر بگیر بعد پوشک بعدم شیر کافیه نباید اینقدر بدی عزیزم
دو سال و سه ماهشه هنوز شیر خشک میدی بهش؟!!!
منکه دو سالگی هم از شیر گرفتم هم از پوشک
قیمت جدید پوشک شده ۱۱۰۰ خدا رحم کنه بهمون
شورت احوزشی بخر پاش کن
اول شیر بگیر
بستگی به آمادگی بچه دارن من دخترمو ۲۱ ماهگی از شیر گرفتم تقریبا یک ماهی میشه ک از پوشک گرفتم ولی هنوز خطا داره
اول از شیر بگیرش بعد کم کم از پوشک
دوتا ترک عادت نباید همزمان یا نزدیک بهم باشه
ببخشید جمله دوم پوشک نوشتم نمیدونم چرا شیر خشک نوشته شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.