۵ پاسخ

اره دیگه ۲۹ یا ۳۰ خرداد ب امید خدا

تو‌ قسمت تقویم بارداریت نگاه کن

چرا گفت نمیزارم بمونه دکتر من سزارینی ام گفت تا ۳۹ کامل

اره ۳۰ خرداد

خب تاریخو ازش میپرسیدی

سوال های مرتبط