۹ پاسخ

چهار تا مقاله ترند شده که شکر ممنوع. یه سری هم روی اونا میرند جلو. فکر میکنن حالا اگر به بچه یه ذره شکر برسه چی میشه!
البته من خودم هم چیز شیرین کم میدم، ولی یه سری فکر میکنن حالا یه بيسکوئيت بچه بخوره انگار سم خورده

من از چهار ماهگی بهش میدم خیلی هم خوبه تازه گاهی وقتا تو فرنیشم میریزم که خوشمزه بشه

دکتر دختر منم گفت بیسکویت مادر بده

دختر منم عاشقشه ولی چون حساسیت داره نمیتونه بخوره😥

پیش کدوم دکتر میبری عزیزم

آره دکتر دختر منم از بهترین های تهرانه منو دعوا کرد گفت غذای کم ادویه اما سفره بده دیگه از نه ماه همان بزار دست بزنه یاد بگیره هضم کردن را

من از همون ۶ ماهگی بیسکوییت مادر میدادم به آوینا
تازه الانم یکی از خوراکی‌های مورد علاقه اشه با موز له شده قاطی میکنم عاشقشه

مادرا از دکتر که بیشتر حالیشون نیست به حرف دکتر برو جلو نه مادرا
من هم پسر بزرگمو هم این یکیو از همون ۶ماهگی بیسکوییت مادر دادم و هم غذای سفره بزرگم ۶سالش هست خداروشکر هیچی هم نشد...اتفاقا دکار پسرمم گفت بده غذای سفره

ببین ضرری نداره ولی چون شیرینه میگن ندین که بچه مزاجش به شیرینی نره بد غذا نشه، چیزای شیرین بخوره ممکنه دیگه غذاهای بی مزه خودش و نخوره😂

سوال های مرتبط