خانوما از این سوتین شیردهی ها گرفتید؟به درد میخوره؟

تصویر
۱۱ پاسخ

منم گرفتم هنوز استفاده نکردم انشالله یک ماه و نیم دیگه😅

بنظرم سوتین ورزشیاخیلی بهترن من اسفنجی شیردهی خریدم همش سینم میوفته بیرون ازش ولی ورزشیا خیلی خوبن

اره منم از این مدل گرفتم خوبه

این سوتین ورزشیا ک از وسط دکمه دارن یا زیپ خوبن
من اصن طول بارداری ام چون اسفنجی سینمو فشار میداد از اونا گرفتم ک بعد برا شیردهی ام استفاده کنم

من خریدم خیلی خوب بود

والا من سر پسرم نتونستم باهاش شیر بدم جلو دهن بچه رو میگرفت
من میزدم بالا کل سینه رو در میاوردم اونجوری راحت میشد شیر داد

نه نه نه

نه خیلی سخته
اینا که جلوش دکمه داره یا نیم تنه راحتی ها بهترن

بچه اولم میترسید ازاینا 😬😅 ازایناک جلوش دکمه داشت استفاده میکردم
والا الان دوباره دوتا گرفتم ببینم همکاری میکنه

آره خیلی خوب من سر پسرم خریدم خیلی راضی بود

من خریدم ولی انگار مدل سینه رو تیز میکنه من خوشم نیومد دوختم داره خط میندازه دیگه کاپدار خریدم بقیه رو

سوال های مرتبط

مامان 💓محبت خدا💓 مامان 💓محبت خدا💓 ۱۱ ماهگی
مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محدثه👶🏻💖 مامان محدثه👶🏻💖 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمدامین مامان محمدامین روزهای ابتدایی تولد